22. – 23. 5. 2015
FIA European Rally Trophy
Mistrovství České republiky v rally
Mistrovství České republiky v rally historických automobilů
Volný mezinárodní podnik v rally historických automobilů
Dámský pohár ČR v rally
IX. Rallye Legendy Show
Statistika
Trať rallye | Trať RZ | Počet RZ |
567 km | 162 km | 14 |
Zajímavosti
- 43. ročník Rallye Český Krumlov se jel v rámci FIA European Rally Trophy, MČR v rally a MČR v rally historických vozidel
- přihlášeno celkem 116 posádek soudobých a historických automobilů (do soutěže převzato 80 dvojic soudobých automobilů a 30 dvojic v kategorii historických automobilů) – jedná se o nejvíce přihlášených automobilů od roku 1989!
- soutěž provázelo proměnlivé počasí, které vyvrcholilo hustým deštěm na posledních rychlostních zkouškách na Lipně
- na startu nechyběl tovární tým Škoda Motorsport, který představil stále novotou zářící Škodu Fabia R5 s Janem Kopeckým za volantem
- o celkovém vítězi se rozhodlo až na závěrečné rychlostní zkoušce Lipno 2, kde se po chybě dosud vedoucího Václava Pecha startujícího s Mini John Cooper Works S2000 do čela dostal Jan Kopecký s tovární fabií R5 a zvítězil s náskokem 4,7 sekundy
- na startu opět nechyběly domácí posádky ve složení Martina Daňhelová a Karolína Jugasová (Renault Clio R3), Vlastimil Daňhel a Kateřina Janovská (Renault Clio Sport), Jan Jinderle a Pavel Adámek (Honda Civic Vti), jako navigátor Vlastimila Hodaně František Poláček (Škoda Felicia Kit Car) nebo Martin Fazekaš s Petrem Fazekašem (Škoda Favorit 136 L)
- na českokrumlovské soutěži se v hodnocení MČR představily i vozy WRC (Jan Dohnal a Jakub Venclík – Ford Focus WRC, Karel Trněný a Václav Pritzl – Škoda Fabia WRC) nebo vozy Porsche 997 GT3, které ve skupině 4 pilotovali Karel Macek a Radoslav Nešpor
- v kategorii historických vozidel zvítězili Jan Krejča s Pavlem Šárkou na Škodě 130 LR
- doprovodnými akcemi byly v rámci 43. Rallye Český Krumlov také 4. New Energies Rallye Český Krumlov nebo 5. RC Rallye Český Krumlov
Výsledky
Mistrovství České repuliky v rally
Posádka | Automobil | Čas / Ztráta | |
1. | Kopecký / Dresler | Škoda Fabia R5 (RC2/2) | 1:36:00.8 |
2. | Pech / Uhel | Mini John Cooper Works S2000 (RC2/2) | +4.7 |
3. | Valoušek / Havelková | Škoda Fabia S2000 (RC2/2) | +3:57.1 |
4. | Odložilík / Tureček | Ford Fiesta R5 (RC2/2) | +4:49.7 |
5. | Vlček / Žáková | Škoda Fabia S2000 (2) | +5:23.6 |
6. | Jakeš / Novák | Citroën DS3 R5 (RC2/2) | +5:27.0 |
7. | Černý / Černohorský | Škoda Fabia S2000 (RC2/2) | +5:56.4 |
8. | Dohnal / Venclík | Ford Focus WRC (13) | +6:44.7 |
9. | Jelínek / Machů | Škoda Fabia S2000 (2) | +7:15.3 |
10. | Trněný / Pritzl | Škoda Fabia WRC (13) | +9:05.1 |
Mistrovství České republiky v rally historických automobilů
Posádka | Automobil | Čas / Ztráta | |
1. | Krejča / Šárka | Škoda 130 LR (E/5) | 1:46:40.0 |
2. | Hejhal / Hejhal | Škoda 110 L (C/0) | +7:48.0 |
3. | Šubrt / Jonák | Škoda 130 LR (E/5) | +8:14.9 |
4. | Budil / Vejvoda | BMW 2002 TI (C/3) | +8:19.0 |
5. | Jevický / Votava | Mercedes 190 E (E/4) | +8:40.6 |
6. | Křišťan / Kraucher | Škoda 110 L (C/0) | +11:50.9 |
7. | Mihulka / Soumar | Peugeot 205 Gti (E/3) | +12:48.1 |
8. | Suda / Pech | Škoda 1000 MB (B/1) | +13:58.2 |
9. | Terš / Vítovec | Škoda 136 L (E/1) | +14:07.8 |
10. | Randýsek / Mikulík | Renault 5 Alpine (D/2) | +15:22.1 |