17. – 18. 5. 2019
FIA European Rally Trophy – Central Rally Trophy
Autoklub Mistrovství České republiky v rally
Autoklub Mistrovství České republiky v rally historických automobilů
Volný mezinárodní podnik v rally historických automobilů
Pohár pořadatele
Statistika
Trať rallye | Trať RZ | Počet RZ |
548 km | 161 km | 15 |
Zajímavosti
- 47. ročník Rallye Český Krumlov se jel v rámci FIA European Rally Trophy, Autoklub MČR v rally, Autoklub MČR v rally historických vozidel a Poháru pořadatele
- kvůli nízkému počtu přihlášených posádek byla zrušena XIII. Rallye Legendy Show
- přihlášeno celkem 111 posádek soudobých a historických automobilů včetně Poháru pořadatele (do soutěže převzato 68 dvojic soudobých automobilů, 28 dvojic v kategorii historických automobilů a tři dvojice v Poháru pořadatele)
- soutěž provázelo nezvykle stabilní počasí, když během obou dnů bylo polojasno a z nebe nespadla ani kapka vody, dokonce i vyhlášení výsledků v Jelení zahradě pod českokrumlovským zámkem se obešlo bez deště a přilákalo tak spoustu fanoušků
- ŠKODA Motorsport představil v Českém Krumlově premiérově novou Škodu Fabia R5 Evo a pro auto i posádku Jan Kopecký a Pavel Dresler to byla světová premiéra s novým vozem, zřejmě nikoho nepřekvapí, že okořeněná vítězstvím
- koncept rychlostních zkouškách 47. Rallye Český Krumlov vycházel z loňských ročníků, některé měřené úseky se jely v obráceném směru
- na startu opět nechyběly jihočeské posádky ve složení Vlastimil Daňhel a Luboš Řezník (Renault Clio R3), jako navigátor Vlastimila Hodaně František Poláček (Škoda Felicia Kit Car), Miloš Divič a Martina Picková (Renault Clio Sport), Patrik Janeček a Patrik Dvořák (Renault Clio Sport), Václav Stejskal jun. a Stanislav Viktora jun. (Renault Clio R3T), David Soldát a Jan Winzig (Peugeot 208 R2), Miroslav Čabaj a Tomáš Lovčík (Škoda Fabia TDI), Jakub Voldřich a Tomáš Brůžek (Peugeot 206 RC), Jan Krejča a Pavel Šárka (Škoda 130 LR), Martin Fazekaš a Petr Fazekaš (Škoda Favorit 136 L), Martin Fejfar a Jan Bíca (Suzuki Swift GTi), Petr Michálek a Roman Maryška (Suzuki Swift GTi) nebo Miloš Kutílek a Aleš Pilný (Fiat Grande Punto JTD); z domácích navigátorů musíme ještě zmínit Karla Komendu, Jakuba Kunsta a Bedřicha Janečka
- souběžně se 47. Rallye Český Krumlov se uskutečnila i 8. Czech New Energies Rallye (jedoucí se jako součást světového FIA Electric and New Energy Championship) nebo 9. RC Rallye Český Krumlov
Výsledky
Autoklub Mistrovství České republiky v rally
Posádka | Automobil | Čas / Ztráta | |
1. | Kopecký / Dresler | Škoda Fabia R5 Evo (RC2/2) | 1:27:45.5 |
2. | Mareš / Hloušek | Škoda Fabia R5 (2) | +1:13.9 |
3. | Černý / Černohorský | Škoda Fabia R5 (2) | +1:29.9 |
4. | Jakeš / Machů | Škoda Fabia R5 (RC2/2) | +1:40.2 |
5. | Štajf / Havelková | Volkswagen Polo Gti R5 (2) | +3:27.1 |
6. | Březík / Omelka | Škoda Fabia R5 (RC2/2) | +4:05.9 |
7. | Vlček / Krajča | Hyundai i20 R5 (2) | +4:44.6 |
8. | Trojan / Jůrka | Škoda Fabia R5 (2) | +5:57.3 |
9. | Kalista / Šofr | Mitsubishi Lancer EVO VI (13) | +8:31.4 |
10. | Šikl / Pecina | Mitsubishi Lancer EVO IX (3) | +9:03.4 |
Autoklub Mistrovství České republiky v rally historických automobilů
Posádka | Automobil | Čas / Ztráta | |
1. | Neumann / Hlavatý | Ford Escort RS Cosworth (F/7) | 1:42:16.3 |
2. | Krejča / Šárka | Škoda 130 LR (E/5) | +3:29.8 |
3. | Michálek / Maryška | Suzuki Swift GTi (E/1) | +5:08.1 |
4. | Budil / Vejvoda | BMW 2002 TI (C/3) | +5:37.8 |
5. | Hýbner / Jonášek | Peugeot 205 Gti (E/3) | +7:43.6 |
6. | Scellier / Teplá | Opel Kadett Gsi (E/3) | +10:48.7 |
7. | Jurečka / Jurečka | Subaru Impreza 555 (F/7) | +11:01.0 |
8. | Bezemek / Kunst | Škoda 130 L (E/1) | +12:09.0 |
9. | Volf / Donoval | Peugeot 205 Gti (E/3) | +12:23.8 |
10. | Klepáč / Outěřický | Peugeot 205 Gti (E/3) | +12:58.9 |
Pohár pořadatele
Posádka | Automobil | Čas | |
1. | Urban / Urban | Škoda 130 LR | 1:51:05.7 |