Dotazník pro návštěvníky Rallye Český Krumlov

Dotazník, který si můžete otevřít níže, se zaměřuje na výzkum zvyklostí a chování návštěvníků automobilových soutěží v České republice – témata například jak a kam na rallye fanoušci jezdí, jak se stravují, ubytovávají, co je zajímá mimo rallye a podobně. Tento dotazník je zaměřený na diváky Rallye Český Krumlov.

Slouží jednak jako zdroj informací o účastnících akce pro organizátory soutěže, neméně významným dalším důvodem pro vznik dotazníku je ale fakt, že pomůže v dalším výzkumu prostředí automobilových soutěží, kterému se v rámci svého doktorského studia Sociální geografie a regionálního rozvoje na Přírodovědecké fakultě Masarykovy univerzity věnuje redaktor serveru eWRC.cz Jakub “kuře” Kura.

Cílem dotazníku je získat informace o jednotlivých soutěžích MČR, aby bylo možno identifikovat specifika jednotlivých podniků a současně vytvořit ucelený obrázek českého rallye světa.

VYPLNIT DOTAZNÍK

Výzkum a podoba dotazníku navazují na dřívější šetření, aby byla zajištěna porovnatelnost dat. To, že vyplnění dotazníku má reálné využití a výstupy, může dokázat několik příkladů publikací. Ve zhuštěné podobě lze odkázat na souhrn na motoristickém portále eWRC.cz, více akademickým příkladem mohou být vystoupení na geografických konferencích či těch o cestovním ruchu, popřípadě připravované či publikované příspěvky, například z mezinárodní konference Aktuální problémy cestovního ruchu.

Z výše uvedených důvodů si vás dovolujeme požádat o pravdivé vyplnění dotazníku, přičemž to nezabere více než 10 minut práce. Jeho vyplněním poskytnete nezbytné údaje pro zpracování další části výzkumu, která jednak pomůže z hlediska akademického, tak třeba také k tomu, že příště bude mít českokrumlovská rallye na základě výsledků šetření nějaký “zlepšovák”.

Rádi bychom respondenty ujistili, že poskytnuté údaje budou použity pouze pro potřeby výzkumu automobilových soutěží a ke kompletním datům bude mít přístup pouze jeho autor. Zároveň potvrzujeme, že v žádném případě nehrozí jejich zneužití.